Meld hier werk aan bij Elysee Dental

Bij Elysee Dental maken wij het verzenden en ontvangen van tandheelkundige werkstukken zo soepel en efficiënt mogelijk. Om ervoor te zorgen dat wij uw werk op de juiste locatie ontvangen moet u bij de registratie aangeven waar u het werk naartoe stuurt. Zorg er ook voor dat het gele retouretiket op uw verzenddoos overeenkomt met deze locatie.

Digitaal aanmelden

Via nachtkoerier

  • Aanmelden tot 16.45 uur

  • Snelste levertijd

  • Online vakantie doorgeven

Aanmelden

Via UPS

  • Ophaaltijd maximaal 3 uur

  • Aanmelden tot 15.00 uur

  • Extra dag levertijd

Aanmelden

Via Elysee chauffeur

  • Via logistieke afdeling

  • Tijdens werktijden

  • Geen kast mogelijk

Aanmelden

Als u uw inlogcode voor onze koeriersdienst nog moet ontvangen of uw inlogcode kwijt bent, stuur dan een e-mail naar logistiek@elysee-dental.nl onder vermelding van ‘login + uw klantnummer’. U kunt ook uw gewenste gebruikersnaam en wachtwoord aangeven.

Als u specifieke afhaalinstructies moet geven of werk wilt indienen zonder in te loggen, stuur dan een e-mail naar logistiek@elysee-dental.nl met vermelding van de naam van de tandarts, het klantnummer en de afhaaltijd.

Let op: serviceopdrachten kunnen niet digitaal worden geregistreerd. Voor deze zaken is het noodzakelijk om telefonisch een afspraak te maken met één van onze servicelabs.

Wij zetten ons in om onze gewaardeerde klanten de best mogelijke service en ondersteuning te bieden. Als u vragen of zorgen heeft over ons logistieke proces, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team helpt u graag verder.

Hulp nodig? Contacteer ons

  • Telefoonnummer: 0172 – 653300
  • Via e-mail: logistiek@elysee-dental.nl