Digitaal werk aanmelden
FedEx heeft twee uur nodig vanaf het moment dat u het werk aanmeldt tot het moment van ophalen. De eindtijd is tot maximaal 17u00 uur in te stellen.
Houd rekening met een extra dag levertijd.
Het is belangrijk dat u bij het aanmelden aangeeft naar welke locatie u het werk stuurt. Zorg er ook voor dat het gele retourlabel op uw verzendbox overeenkomt met deze locatie.
Heeft u nog geen inlogcode voor de koeriersdienst of bent u uw inlogcode kwijt?
Stuur dan een e-mail naar logistiek@elysee-dental.nl onder vermelding van 'inloggen + uw klantnummer'. U kunt daarbij uw voorkeur voor de gewenste gebruikersnaam en wachtwoord aangeven.
Afwijkende ophaalinstructies doorgeven
Wilt u werk aanmelden zonder in te loggen of het werk laten ophalen op een afwijkende wijze? Stuur dan een mail naar logistiek@elysee-dental.nl onder vermelding van de naam van de tandarts, uw klantnummer en het ophaalmoment. De ophaling van serviceopdrachten kan niet digitaal aangemeld worden. Voor deze werkstukken is het noodzakelijk dat u telefonisch een afspraak maakt met één van onze servicelabs.
Stuur dan een e-mail naar logistiek@elysee-dental.nl onder vermelding van 'inloggen + uw klantnummer'. U kunt daarbij uw voorkeur voor de gewenste gebruikersnaam en wachtwoord aangeven.
Servicelijn Midden: 010 412 90 03
Servicelijn Zuid: 043 363 33 66